Wednesday 21 December 2011

Harimau Muda Selamat Pulang dari Australia 20 Disember 2011

Apek Khairul Fahmi Che Mat.
Foto dari: hans hanis
Khairul Fahmi Che Mat bersama skuad Harimau Muda telah selamat pulang dari Australia. Mereka telah selamat tiba di KLIA semalam 20 Disember 2011 bersama semua pegawai dan jurulatih Ong Kim Swee.

Jurulatih skuad Olimpik Negara, Ong Kim Swee menganggap latihan dan perlawanan persahabatan yang diadakan di Australia dari 10 - 20 Disember 2011 telah memberikan peningkatan yang baik dan berharap prestasi skuad Harimau muda terus meningkat dari semasa ke semasa

Bahagian serangan skuad Harimau Muda telah menampakan peningkatan yang amat ketara di sepanjang 3 perlawanan yang di adakan di Australia. Peningkatan secara individu juga menampakkan hasil yang positif.

Jurulatih, Ong Kim Swee berharap latihan sebegini dapat dilakukan dengan berterusan untuk meningkatkan prestasi skuad Olimpik negara dengan mengadakan perlawanan yang lebih kompetitif pada setiap minggu bagi membentuk pasukan yang lebih mantap.


No comments:

Post a Comment

Jika anda mempunyai sebarang komen atau idea sila tuliskan di sini. Komen anda amatlah dialu-alukan dan sangat dihargai. Terima kasih