Wednesday 7 December 2011

Stadium Angkasa TV1 6 November 2011

Saya tak tahu samada nak letak gambar ni kat blog atau tidak sebab ia hanyalah gambar yang diambil dari TV1 Rancangan Stadium Angkasa. Tapi saya ingin menjadikan gambar ini semua sebagai kenang-kenangan untuk peristiwa yang berlaku pada 6 November 2011 untuk Apek Khairul Fahmi. Che Mat sebab rancangan ini dibuat secara langsung di hadapan penonton di dalam studio.

Pada petang 5 Nov 11, Khairul Fahmi Che Mat berada di rumah keluarganya di Kota Bharu untuk menziarahi adik kandungnya Mohd Izzat yang telah meninggal dunia pada waktu tengahari dan pada malam ini 6 Nov 11 dia dah pun kembali ke Kuala Lumpur untuk bersama dengan pasukannya bagi menjalani latihan di Bukit Jalil, Kuala Lumpur kemungkinan besar hari ini 7 November 2011. Dia cuma bercuti selama 1 hari sahaja. Begitulah pengorbanan Khairul Fahmi Che Mat aka Apek untuk sukan dan negaranya.

Khairul Fahmi tersenyum bila juruacara rancangan menyebut tentang perkara yang berlaku padanya sebelum bertanya soalan.




Khairul Fahmi kemudiannya menjawab persoalan yang dikemukakan sebagai kapten pasukan.



Di antara pemain yang hadhir bersama pengacara rancangan Stadium Angkasa.


Rancangan Stadium Angkasa yang berlangsung secara live dari pukul 10.00 malam - 11.00 malam hampir berakhir, semua pemain berdiri dan di tanya soalan-soalan terakhir.


Rancangan sudah tamat dan semua beransur turun dari pentas. Ada dari kalangan penonton yang naik ke pentas untuk bersalam dengan pemain dan ada juga yang bergambar dengan pemain kegemaran mereka.

No comments:

Post a Comment

Jika anda mempunyai sebarang komen atau idea sila tuliskan di sini. Komen anda amatlah dialu-alukan dan sangat dihargai. Terima kasih