Thursday 8 December 2011

Wah! Banglo Apek Khairul Fahmi Dah Siap Dah

Banglo yang cantik untuk Penjaga Gol Negara. Apek camner? Ok ke banglo ni?
Gambar dari: Harian Metro
Wow! Hebat! Tahniah Apek Khairul Fahmi. Banglo baru untuk  Apek.
Gambar dari: Harian Metro


Khairul Fahmi Che Mat telah mendapat hadiah banglo ini dari kerajaan Kelantan kerana jasanya kepada kerajaan Malaysia setelah memenangi piala AFF Suzuki 2010 pada November 2010. Kini setelah 1 tahun berlalu banglo tersebut telah siap dibina dan hanya menunggu masa untuk diserahkan kepada Khairul Fahmi @ Apek.


Encik Abdul Latiff Ab Rahman, Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan Belia, Sukan Dan NGO Negeri memberitahu, seperti yang dirancang banglo ini akan terlebih dahulu diserahkan kepada Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang kemudiannya akan dianugerahkan kepada Khairul Fahmi Che Mat atau Apek.


Hanya masa yang sesuai saja diperlukan untuk membuat penyerahan ini. Masa untuk pertemuan di antara Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz yang selalu sibuk dengan urusan kerajaan dan masa yang betul untuk pelepasan dari latihan dan perlawanan bola sepak bagi Khairul Fahmi Che Mat.


Satu majlis ringkas akan diadakan semasa penyerahan banglo yang cantik ini kepada Apek Khairul Fahmi Che Mat kelak 

No comments:

Post a Comment

Jika anda mempunyai sebarang komen atau idea sila tuliskan di sini. Komen anda amatlah dialu-alukan dan sangat dihargai. Terima kasih