Thursday 15 December 2011

Harimau Muda vs Central Coast Mariners FC 14 Disember 2011

Khairul Fahmi Che Mat atau Apek belum lagi muncul untuk perlawanan kali ke-2 dengan kelab bola sepak Australia. Bila Khairul Fahmi akan turun padang ni?

Mungkin ya mungkin juga tidak, sama-samalah kita lihat nanti. Semalam 1 lagi perlawanan persahabatan di antara Harimau Muda dan kelab Central Coasts Mariners FC telah diadakan di New South Wales, Australia.

Perlawanan persahabatan di antara Harimau Muda dan Central Coasts Mariners FC berkesudahan dengan kemenangan kepada kelab Central Coasts Mariners FC. Harimau Muda tiada gol (0) dan Central Coasts Mariners FC menang 1 gol.

Central Coasts Mariners FC adalah sebuah pasukan yang menduduki tangga kedua dalam A-League (FFA). Pada 13 Disember 2011 skuad Harimau Muda mendapat kemenangan 3-0 ketika menentang pasukan Sydney FC.

Perlawanan persahabatan ke-3 dan terakhir akan diadakan pada 19 Disember 2011 menentang kelab Newcastle Jets. Adakah Khairul Fahmi Che Mat aka Apek akan diturunkan? Tunggu....






No comments:

Post a Comment

Jika anda mempunyai sebarang komen atau idea sila tuliskan di sini. Komen anda amatlah dialu-alukan dan sangat dihargai. Terima kasih