Wednesday 28 December 2011

Khairul Fahmi di muka depan Majalah URTV Keluaran 15 Disember 2011

Majalah URTV dan Khairul Fahmi Che Mat, apa kaitannya? Tentu kita tertanya-tanya, betul ke? Majalah hiburan dan penjaga gol harimau malaya dan harimau muda ni lain bidang masing-masing. Tapi jangan terperanjat jika mereka boleh disatukan.

Sebenarnya Khairul Fahmi Che Mat atau Apek telah muncul sebagai gambar muka depan majalah URTV keluaran 15 Disember 2011. Gambar-gambar Khairul Fahmi Che Mat penjaga gol pujaan ramai itu kelihatan segak dan bergaya seperti seorang model.

Khairul Fahmi Che Mat sebagai gambar muka depan Majalah URTV. Handsome ke?
Gambar dari: beritaornews

Dalam interview dengan URTV Khairul Fahmi Che Mat ada menyatakan kekasih barunya adalah seorang model, sapa tu agaknya ya? Khairul Fahmi juga ada menyebut selebriti kegemaran beliau ialah Dato Siti Nurhaliza dan Ziana Zain. Wah! Ye ke ni?

Nampaknya Khairul Fahmi makin murah rezekinya akhir-akhir ini walaupun dilanda kontroversi yang tak disangka-sangka. Kerajaan negeri Kelantan telah menghadiahkan sebuah banglo kepadanya kerana kejayaannya di Piala AFF Suzuki 2010 dan menerima hadiah berjumlah RM30,000 di atas kejayaan Harimau Muda mengalahkan Indonesia di Sukan SEA 2011. Apek telah bermurah hati ingin menghadiahkan banglo yang diterimanya kepada bapanya nanti.

Saya ada jugak cari majalah URTV ni dalam dua tiga hari ni, tapi langsung tak kelihatan. Yang ada hanya majalah URTV keluaran 1 Januari 2012 pulak. Sedangkan ni masih bulan Disember, mana perginya majalah ni ek?

Dapatkan URTV keluaran ini jika anda ingin mengetahui berita yang lebih lanjut mengenai Khairul Fahmi Che Mat.

No comments:

Post a Comment

Jika anda mempunyai sebarang komen atau idea sila tuliskan di sini. Komen anda amatlah dialu-alukan dan sangat dihargai. Terima kasih